Ouă la microunde…

Să-ţi spun ce am facut azi dimineaţă la ora 4…

M-am trezit că mi-e foame. Dau iama cu ochii bulbucaţi în frigider…

Îmi face cu ochiul…(gandul la niste oua ochiuri) …niste ouă dintr-un raft.

Mi s-a parut prea complicat… parcă le voiam fierte cu oţet… (părea mai uşor), dar îmi spun că omletă ar fi mai bune….

Aveam 3 feluri de mancare…(încă nepregătite), toate conţineau aceleaşi ouă…

Până la urmă optez pentru 2 ouă omletă…( făcute repede la microunde)…..şi…

şiii…(alte 2 ouă fierte) mă gândesc că aş mai putea elimina din etapa cu apa fiartă ,cugetând că nişte microunde le-ar face mai repede şi mai uşor… DECIZIE FATALĂ!!!!

Experiment:

2 ouă intregi (cu coajă), un castronel , cuptor  cu microunde şi wait…

Mă duc până la baie…revin…Ouăle erau transpirate… iar cel de găină se crapa… văzându-se albuşul alb, în formare….

Cel de raţă, încă întreg,…îmi zicea ca el va fi oul cel mai perfect.

Transpira…transpiram… Se puteau observa brobonele de transpiraţie atât pe fruntea mea…cât şi pe coaja oului. Mă duc la baie şi mă întorc după ce aud un zgomot suspect ce venea din bucatarie-Laboratorul lui Dexter

Revin curios la geamul cuptorului cu inima la gură.

O chestie galbenă îmi optura vederea.

Prima impresie? …Ce impresie?!? Că îmi adunam falca de pe jos şi mă rugam la Dumnezeu ca nimeni să nu se fi trezit de la Boom-ul Sonic din bucătărie…

Ce-a fost înauntru?…. nimic comestibil. După ce curăţ în disperare galbenuşul de pe toţi pereţii microundelor, făcându-mi acatistele ca acea chestie galbenă să nu fi intrat şi în găurile de aerisire şi să strice motoraşele din interior, ajung la concluzia că oul de raţă a fost cel mai nărăvaş- vinovat şi de faptul că s-a dus şi jumăte din masa mea nosturnă… :( 

Sfatul sau morala?! ……… :-?

   NU MÂNCAŢI NOAPTEA!    ;)     Mai bine luaţi un Ou Kinder decât unul de la microunde!    :D
Tu ce-ai mai gătit la microunde sau ce obişnuieşti să găteşti la cuptorul tău?

6 Răspunsuri

  1. Morala e de fapt…nu mancati oua Kinder la ora 4 dimineata.:))

  2. sau mai era o morala: Nu manca portocale ca te calca trenul:))!

  3. mai stiu una:))
    asta e rezultatul “inteligentei” mele fenomenale…care a reactionat in mod constructiv in urma unui banc
    Nu inghitit mingii de ping pong deoarece muriti din cauza unui accident de masina.

    Iti spun si faza:Ddar nu aici

  4. si strabunica a murit in accident de avion….se uita dupa un avion si a cazut intro groapa….si strabunicu si el a murit ca la calcat trenul pe degetul mic de la mana in tinp ce se scobea in ureche

  5. Pentru a evita explozia, data viitoare incearca sa spargi ouale intr-un castronel, iti poti adauga ce fel de ingrediente doresti (branza/cascaval, bacon etc) dupa care peste castronel se adauga un capac din portelan sau o farfurie. Il pui la microunde il lasi cat e necesar si voila oul gustos, iar microundele tau este curat si nici explozii nu auzi. Am facut de atatea ori oua la micro si nu am patit ca tine ;) niciodata!

  6. eu mi-am bagat degetul in microunde,ho……era lipit de mine.cel putin de solduri

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

