Gânduri de vacaţă…

A venit o vacanta binemeritată, binevenită cum toate vacanţele sunt binevenite de altfel, în care ne vom relaxa, vom „învaţa” pentru noul semestru sau cine mai stie ce alte lucru distractive vom mai face.  Cu ocazia asta vreau sa urez lu’: Lush (micul meu bătrân înţelept), Shukaru’, Bubu sau Teo ( după preferinţe), Bute, colegul meu de bancă Căzăcel, Miclăuş,  Chivu, Kiciu, Silviuţa, Miha, Crissu, Filim’, Mădă, Grigorescu, Shoguru, Jitcă, Kramer, Elena, Oancă, Roberto, Popică, ‘Uiu, Tila (neTequila),  Lory, Vede, Lala,  Husam si multor altora… ;)  (cine mă cunoaşte se poate trece în lista…) o vacanta relaxanta in care sa-si incarce bateriile, distractie placuta si multe „succesuri” :) pe semestrul ce va urma.  ;)     Cât despre vacanta mea … Va fi  la fel ca cea de anul trecut. Voi merge in colocviu cu proful de română la Slanic Moldova alaturi de  „jurnaliştii” de la ‘uman, unde sper ca săracul domn Radu sa nu-si regrete un concediu cu „nenorocirile” pe care le vom face noi acolo. :D   ……Eu sunt cuminte! ;) :D      Va fi relaxant, zic eu, insa am ceva regrete: nimeni de la noi din clasa nu merge iar si gaşca mea de prieteni de la E  în care m-am integrat anul trecut s-a cam micsorat.( sper ca nu de tot)  Imi pare rau ( mai mult sau mai putin), ca nu ma voi „hodini” acasa langa PC-ul meu drag, alaturi de care am petrecut zile si nopti de neuitat , si ca-l voi lăsa acasa lu’ frati-miu sa-mi-l faca „praf”.  Am instalat ceva jocuri sa nu se pliciseasca si sper ca atunci cand ma intoarce sa nu gasesc tot netul „descarcat” pe sărăcuţul de el. :-?  Partea buna e ca imi voi face prieteni noi, cica şi vreo 6 boboci de la E pe care cred ca-i cunosc caci au fost in excursie cu 11B-ul la Zărneşti …

  …Fac o paranteza!😀 („Recomand Bulzul daca treceti pe la Tanti Irina!”) :)    si ca voi merge la munte unde e panta mai pare pentru săniuş decat la câmpie. :D  Cam atat am de zis azi…Voi reveni peste 5 zile acasa cu sute de poze (Nu mă luaţi cu voi intr-o excursie … altfel vă veţi ruga să am bateriile descărcate sau cardul plin! … Săracii!!! …Nu vor ştii ce i-a lovit! ).Până atunci, DESTINAŢIA!…….

Sper sa nu fie foarte frig!

2 Răspunsuri

  1. vacanta placuta si zile albe pc-ului tau drag!:) sa en povestesti de mini vacanta ta!:*:*:*:*:*

  2. deja nu mai respira pc tau:))
    cred ca l-a dus fratele tau la doctor pana acum de vreo 3 ori…cate pastile o fi luat saracul pc:-j

Lasă un răspuns

