Prima zi in colocviu

Astazi este prima zi in colocviu si totodata prima zi de dezintoxicare de PC.  Am 24 de ore de cand nu am mai pus mâna pe mouse si nu am apasat butonul ON la vreo unitate.   Sunt fericit ca am reusit sa mai postez ceva, ceva inutil si pe ziua de azi………Azi?!?     Da’ de unde atata fericire?!       Nu am scris asta azi, ci ieri cand inca mai eram conectat la civilizatie prin cablul meu cel gri de la internet. Acum stau si frec menta prin munti asteptand un urs sa ma duca in grota lui unde probabil s-a inventat focul. :)    Cam atat pe azi ca-mi consum impulsurile… 

PS: Nu-mi dati Buzz! ca nu sunt pe invizibil! 

alt PS: Mesaj transmis din trecut la ora: 03:42:56secunde 30ianuarie2010.

ultimul PS: Ne vedem miercuri seara „pă mess”.

am uitat să scriu  la sfârşit PS: Pa!

3 Răspunsuri

  1. Ce greu trece o saptamana fara sa te bazai cel putin 5 minute:D

    Distractie placuta pe munte si bine ca esti la „cura de dezintoxicare de PC”:))ca prea stateai numai cu nasu’n PC toata noaptea::D

  2. tu nu ai de gand sa mai postezi cate ceva?:))

Lasă un răspuns

