Simon’s Cat

Recent am aflat de la LUSH de Pisica lui Simon de pe youtube.  Este o animaţie realizată de Simon Tofield ce are ca protagonist după cum e logic şi normal…o pisică.Deşi are doar 1 an şi are milioane de vizionari, eu nu mă număram printre aceştia până acum cateva zile,  când veni ca subiect de discuţie între noi „Miorlăiala de Pisică”. Ciudată formularea.Dar aşa e!    Am postat şi eu „Simon’s Cat” să vizionaţi puţinele episoade dacă nu aţi facut-o deja…😉

Episoadele sunt ordonate cronologic de jos în sus! 😛

Snow Business (Part 1)

Hot Spot

Fly Guy

RSPCA – Simon’s Sister’s Dog ‘Fed Up’

TV Dinner

Let Me In!

Cat Man Do

3 Răspunsuri

  1. exact,exact…iar eu stiam de ceva timp de matza lui Simon:))

  2. Da, da .. miorlaiala de pisica .. inca ma mai tine sa miorlai vreo 10 minute cat vorbeste sor`mea la telefon .. Miau!

Lasă un răspuns

