Eu- Făt-Frumos…

Povestea cu gheaţa…

Astazi- zi de iarnă  pe strazile din Tecuci.

Ger cumplit, ceaţă,  coafura rezistă mă duc la şcoală grăbit să mă ataşez de mereu-caldul calorifer de la fereastră.

În drumul meu o veşnică şi lucioasă gheaţă îmi făcea cu ochiul ameninţându-mă cu căzături la fiecare pas.

Îmi grăbesc mersul prin puţina lume ce era pe strada, trează, în dimineaţa de la acea oră.

În drumul meu grăbit o băbuţă, care şi aşa mergea ca melcul…alunecă … dar nu cade căci o prind şi o echilibrez pe picioarele ei crucite că nu s-a facut praf pe ghiaţă.o:-)

M-am simţit ca un erou. :-"Eram un fel de Edward Cullen care a apărut de nicaieri s-o salveze.@};- Îmi mulţumi; o-+ Era draguţă, dar nu era genul meu pentru că atunci, ţin minte că-mi regretam printre gânduri că nu am salvat o babă cu vreo 50 de ani mai tânără. 8-> În drumul meu, în continuare, parcă tot îmi murmuram gestul gândindu-mă că am salvat-o din greşeală pe vrajitoarea ce o tortura pe Alba ca Zapada; ~X( şi care încă de la grădiniţă îmi halucina copilaria…[-x

În fine…Ajung la şcoală, îmi dau geaca jos, o pun în cuier şi mă îndrept spre caloriferul de la geam care nu era mai confortabil decât patul lăsat nefăcut acasă. Mă încălzesc încet; …Cu ochii pe geam privesc apăsat de gândul că-n pauza urmatoare trebuie să înfrunt dinnou gheaţa ca să-mi cumpăr trigoane de la chioşcul din capătul şcolii[-o<…chioşc care îmi făcuse şi el o figură, …  m-am tăiat la deget ca-n poveşti la fel ca Frumoasa Adormită, doar că eu eram Frumosul din Chioşc Neadormit… (căci urma ora de mate) :P  Poate voi posta mai multe despre asta altădată. Până atunci vă mai spun că am scos cu tupeu un măr din ghiozdan, din care am muşcat cu ciudă,  împofida tuturor poveştilor de la gradiniţă, privind cu un zâmbet uşor malefic alţi colegi ce veneau la şcoală alunecand pe ghiaţă pe care şi eu adineauri o înfruntasem…  >:)     :d

2 Răspunsuri

  1. mai baiatule, esti diabolic:))

    ar trebui sa scrii o carte..

    scrie si episoadele in care tu incerci ghiata aia „faina”:D si care te convinge, mai mult sau mai putin, ca mai bine stai acasa decat sa vii la scoala. Cel putin asa nu te vei accidenta..sau mai stii…
    cum spune la o reclama[la Lyon:))] 9 din 10 accidente se intampla in casa. Sfatul:stai afara:))

  2. mha kiar are dreptate Lush..de ce nu te apuci u sa scriii o carte k,kiar te pricepi..:D

Lasă un răspuns

