Top 100 Reclame…

Cum eu mă uit la televizor doar pentru reclame…  >:)…am făcut un top…:)>-

1.   Centura de siguranţă…

2.   Sport…

3.   ClickNet

4.   Ice-cream

5.   Audi

6.   Cosmote

7.   Remix

8.   Mixaj

9.   Pepsi Fotbal

10.  Maşina într-un cuplu

Nu sunt 100 de reclame!  Am postat doar 10. Vă las pe voi să continuaţi acest top cu ce-aţi mai găsit pe net, văzut la tv…etc.

Aştept link-uri!;;) 


2 Răspunsuri

  1. Eu o consider contra-reclama:))

  2. Si acum pe bune…reclama mea preferata este asta:
    http://www.trilulilu.ro/blueaqua/da3b5283efc6e5

Lasă un răspuns

