Alice în ţara „minunată”…

În sfârşit  am văzut şi eu filmul „Alice in Wonderland”, un film care m-a atras doar prin faptul că joacă  Johny Depp, un actor care pur şi simplu îmi place datorită rolului pe care l-a avut în Piraţii din Caraibe şi a jocului actoricesc unic pe care îl are în nenumărate alte filme.

Am citit cartea când eram mai mic, însă sincer n-am inteles nimic din ea decât ciupercuţe, iepuri cu ceas şi gropi care sunt mai mari decât în România. Dacă era la noi, sigur se mai găseau câteva de’al-de Alice care să ne refacă „Ţara *******”.


Vezi online filmul …                           Alice in Wonderland


 În fine, concluzionez că…  am văzut filmul, mi-a plăcut şi-l recomand şi celor care nu au facut-o deja!  :)

TRAILER

Şi un SOUNDTRACK care mie unul îmi place…

AVRIL LAVIGNE – Alice Underground

3 Răspunsuri

  1. Ti-am spus eu de ce imi place Johnny De(e)pp:)):P

Lasă un răspuns

