Credit din Gunoaie…

Iata una din intamplarile stupide la care se supune viata mea…

Ieri m-am dus in „megalopolisul Tecuci” sa-mi repar o unitate centrala, chiar 2.

Si dupa ce am rezolvat una dintre ele, si pe a 2-a pe jumatate… :)  mai hoinaresc printre niste stradute, din magazin in magazin dupa niste cumparaturi… 

Una dintre opriri a fost la un COSMOTE pentru a cumpara 2 cartele reincarcabile. Una pentru mama… si una pentru „mie”.

Oprim la un magazin de haine, nu tocmai genul de magazin care sa ma dea pe spate, iar eu raman afara…      Cateva din ocupatii: 

*activarea unei extraoptiuni pentru mama si..

* reincarcarea telefonului meu cu câţiva 4euro.

Mama era prin magazin, iar eu… , afara butonand telefoane…defapt, doar cate unul…ca n-am 7 maini.   Activez extraoptiunea si-mi desfac cartela razuibila sa o folosesc.

Una din modalitatile mele de a razui o cartela reincarcabila e aceea de a rupe o bucata din cartela pentru a avea cu ce razui. Ca rezultat mai mereu ajung sa folosesc „sfanta unghie”, dar macar razuiesc intr-un final, dand de miraculosul cod ce ma imbogateste cu niste cifre pe telefon cand apelez la „Credit”. Toate bune si frumoase, mama iese din magazin… iar eu abandonez reincarcarea intrerupt de sacosele de cuparaturi facute de mama ce-mi faceau cu ochiul…

Mergeam spre piata pentru alte nimicuri, si pe drum renunt la chestiile si ambalajele ce-mi erau nefolositoare la carat… aruncand frumos, ca un „cetatean model” al Romaniei, la un cos de gunoi care aproape refula, cartela indoita si alte ambalaje…

Prin piata ma bate gandul de a suna pe cineva, care o fi acel cineva?! Nu conteaza…

dar imi aduc aminte  la timp ca nu aveam credit destul, parca… si caut cartela… o caut o caut… n-o gasesc…   Si atunci de-odata ma trasneste!  

„Am aruncat-o la Cosul de gunoi!”

 Ii spun mamei ca am uitat ceva in masina si ca sacosele erau destul de grele, motiv pentru care scap de cumparaturile lu’ mama pentru a cauta cartela… grabit grabit…   Ochesc cosul de gunoi portocaliu in care am lasat ambalajele, multumit ca era la fel de plin (ca nu fusese golit de gunoaie). Mai de-aproape, vad un pusti, mai al strazii care era prin preajma…aproape de cartela mea :) …  Eu stiindu-mi misiunea de agent 007, ma rotesc pe langa gunoi si-mi iau cartela, care a fost destul de bine pozitionata de mine pe-un bidon mare de cola, care si acela era destul de „pe-dinafara”.   Toata faza surprinde si lasa cu gura cascata, micul prieten al strazii cand m-a vazut ca-i fac „concurenta”.  

Pana mea! Soarta!  Nevoia te invata! :D   

Ajung la masina din parcare…Reincarc! … si cei 4euro mult cautati de la Cosmote ajung in Credit.  Misiune indeplinita! ;)     Tot ce n-am putut eu neintelege a fost:  Cum Cosmote in sloganul lor spun ca sunt mai aproape de tine, daca cartela lor reincarcabila a fugit de mine ca de naiba. In fine… alta enigma a vietii… :))

Ma intorc in piata la mama, unde o gasesc la o taraba stand de vorba cu o cunostinta, total necunoscuta mie. Pe drum renunt la cartela folosita, incercand sa o arunc la acelasi cos de gunoi… dar nimic.   Cosul de gunoi chiar nu mai suporta cartela mea. Mereu cadea pe jos. Dupa ce incerc de vreo 2 ori… stupizenia aceea de cos….cade lasand in jurul ei cateva gunoaie…     Ce naiba!  Puneam o cartela. Chiar asa strong sunt eu?   Cat a avut cartela credit a putut intra in cosul de gunoi… Acum ca am folosit-o nu mai incapea. Asez frumos gunoaiele la loc… si apoi ma duc la mama  sa-i povestesc ce baiat „prost” mai are.   Se amuza si intr-un final ne continuam drumul observand o alta cartela reincarcabila pe jos…   Ma uit la mama cu o fatza ironica si o intreb… „Oare asta are credit?”🙂

6 Răspunsuri

  1. :))deci e prea tare…

    nu degeaba se spune ca reteaua cosmote e reteaua saracilor…pana si la cosul de gunoi gasesti cartele reincarcabile=)))

  2. aaa…stii de ce nu primea cosul de gunoi cartela ta? Pentru ca ea[cartela] a descoperit ca trebuie sa fie aproape de tine:)))

  3. cred ca ai aruncat cartela cu numarul care-l aveam eu …casa nu te mai stresez…

Lasă un răspuns

