Murim modern…

Vorbeam azi cu o colega de clasa … in fine… nu conteaza ce-am mai vorbit, dar a venit vorba in discutie despre morti. I-a murit o bunică, ultima bunică – Dumnezeu sa-o ierte! Am „dezbătut” ce se mai dă de pomana in ziua de azi…

In ultima perioada cica au aparut tot felul de câcaturi, traditii la inmormantari, cu nu stiu ce chestii aproape obligatorii de dat de pomana sau chiar „seturi” cu chestii ce trebuiesc cumparate la mort exact ca la bebelusi la botez. Ma gandeam… daca acum, in ziua de azi, se dau de pomana tot felul de chestii, se dau de pomana ba ce i-a placut mortului, vin si nu mai stiu ce; se dă de pomană, ca Dumnezeu sa-i dea si pe lumea cealalta mortului…

Când o sa murim noi… tineretul… pe atunci ce sa va da de poamană?! Laptop-uri, telefoane mobile?

Poi e normal, pentru noi astea sunt vitale si asa ceva trebuie sa ni se dea de pomana, nu?

Hai să mai dam de pomana si niste prezervative ca mortului i-a placut mult in viața sa „să de-a din buci”, ca poate are nevoie si pe lumea cealalta. I-a placut mult facebook-ul… Hai sa-i dam de pomana si contul de facebook… ca poate se plictiseste daca nu se joaca CityVille sau poate se supără dacă nu o adaugă ca prietena ori nu-i dă LIKE lu’ Țața Mărioara care a murit acum 2 ani… si lista poate continua. O fi moartea un tabu si ca unele chestii chiar trebuiesc facute atat pentru linistea sufleteasca a celor ramasi in viata… dar unele chestii sunt chiar stupide. Uite… eu de exemplu… cat as fi de mort nu vreau sa fiu stropit cu vin si nu mai stiu ce. Mai toata viata nu mi-a placut alcoolul, si-am urât bețivii… si chiar n-am chef de-un asemenea tratament chiar daca nu voi simti nimic. Da’ ce-s eu sa fac spectacol ca sa stau la o asemenea demonstratie pentru cei ce-mi stau la marginea gropii?! Dupa mine… simplu si rapid, tată!… că doar îs mort, nu?

Si de umplutură… o „melodie” pentru cei ce au de toate in viata lor…🙂

Lasă un răspuns

