Bravo, Lucian Bute! M-ai facut mandru ca sunt roman.

Cum era de asteptat, ca doar sunt roman m-am uitat si eu in aceasta seara la meciul de box al lui Lucian Bute! Un adevarat fenomen. A fost o noapte incendiara, o caldura de muream in fata televizorului, ma toropea… dar cand a cantat Andra imnul Romaniei, „Desteapta-te, romane!” , m-a luat un frig, mi s-a facut pielea de gaina, am inceput sa tremur tot, sa trimit SMS-uri la toata lumea si sa ma bucur ca am onoarea sa vad un asemenea meci.

Meciul a inceput si-a scos din mine, prin Bute, cel mai puternic sentiment de patriotism. Daca ar fi spus Lucian in direct la tv sa mergem pe front, asta as fi facut. Ce sa mai vorbim, oricum nu le am cu boxul si cu sportul in general… insa ceea ce i-a facut Bute „frantuzului” mi-a placut ENORM!😉

Lasă un răspuns

