Bancuri 003

I: Care este parerea unui barbat despre preludiu?
R: O jumătate de oră de cerşit.

După prima lună de căsătorie:
– Bărbate, repară wc-ul!
– Dar ce sunt eu, instalator?
– Bărbate, s-a defectat televizorul!
– Dar ce sunt eu, electronist?
A doua zi se întoarce bărbatul de la serviciul şi gaseşte totul reparat în casă.
– Nevastă, cine a făcut reparaţiile?
– Vecinul.
– Şi ai avut cu ce să îi plăteşti?
– Păi m-a întrebat pentru munca lui dacă vreau să îi cânt sau să ne f*tem.
– Şi i-ai cântat?
– Dar ce crezi tu că sunt cântareaţă!?

Merg prin zapada un eschimos si un geolog. La un moment dat, apare un urs polar. Repede, eschimosul se apuca sa-si puna schiurile. Geologul ii spune:
– Oricum nu vei reusi sa alergi mai repede decat ursul!
La care eschimosul raspunde:
– Nici o problema! Important este sa merg mai repede decat tine!

Orice lucru bun in viata e ilegal, imoral sau ingrasa.

O familie tanara traia intr-o garsoniera. Înainte de a face sex, soţul a decis să verifice dacă fiul său doarme:
– Fiule, adu-mi te rog un pahar cu apa …
Liniste …
Soţia spune:
– A adormit.
După sex stateau intinsi in pat şi se mangaiau.
Deodata se aude vocea pustiului din întuneric:
– … Şi cat mai stau aici cu paharul in mana?

Vecine, sunt distrus. Nevasta ma insala! Mi-a zis aseara ca a dormit la Nuti.
-Si?
-La Nuti am dormit eu.

Un barbat si o femeie care nu se cunosteau imparteau acelasi compartiment intr-un vagon de dormit. Dupa ce au trecut peste momentul initial de stânjeneala, s-au intins sa doarma, el pe patul de deasupra, ea, dedesubt. In mijlocul noptii, barbatul se inclina in lateralul patului, o trezeste pe femeie si-i spune:
– Imi cer scuze ca va deranjez, insa imi e foarte frig. Ati putea sa-mi dati va rog inca o patura?
Femeie se inclina si ea in lateralul patului si, uitându-se in sus spre el, ii face cu ochiul si ii spune:
– Am o idee mai buna, ce-ati zice daca numai pentru noaptea asta ne-am considera casatoriti?
Barbatul, incântat, e de acord, dupa care femeia ii spune:
– Ia-ti singur o patura, trântor nenorocit ce esti !

Dacă o pocneşti, se cheamă maltratarea soţiei. Dacă te pocneşte ea, e autoapărare. Dacă iei o decizie fără să o întrebi, eşti nesimţit. Dacă ea ia o decizie fără să te consulte, e femeie emancipată. Dacă-i ceri să facă ceva ce nu-i place, e dominare masculină. Daca te roagă ea, îţi face o favoare. Dacă apreciezi formele unei femei şi lenjeria sumară, eşti pervers. Dacă nu, esti homo. Dacă-i oferi flori, urmăreşti ceva. Dacă nu, eşti fraier. Dacă eşti mandru de realizările tale, eşti plin de tine. Dacă nu, eşti lipsit de ambiţie. Dacă o doare capul, e obosită. Dacă te doare pe tine, n-o mai iubeşti. Dacă vrei să faci dragoste prea des, eşti obsedat. Dacă nu, ai pe altcineva. De aceea bărbaţii mor mai repede decat femeile…

Noile simboluri ale muncii sunt inghetata si porumbelulul – „Cine nu linge, zboara!”

Lasă un răspuns

