Sunt „defirmă”…

Din lipsă de ocupatie, uitandu-ma in jurul meu… mi-am dat seama, fara sa vreau, ca viata noastra este plina de LOGO-uri, Branduri, Mărci si Firme mai mult sau mai putin importante care ne umplu traiul cu diverse produse, usurandu-l, distrându-ne ori mâncându-ne din timp. Si după cum spuneam, din lipsa de ocupatie, mi-am intocmit o lista cu cateva lucruri de prin casă  (și de pe lângă casă).😉

Produs Marcă/Firmă
Telefon mobil NOKIA
Telefon fix SIEMENS
Monitor LG
HDD extern WESTERN DIGITAL
2x PC MYRIA
Mouse, Tastatura, Sistem Audio LOGITECH
Webcam PHILIPS
Televizor TOSHIBA
Fotocamera OLYMPUS
Masina de spalat ARCTIC
Frigider ARCTIC
Televizor DAEWOO
Mașina OPEL
Headphones (Căști) SONY
MP4-Player IRRADIO
Microfon PHILIPS
Boiler ARISTON
Cuptor ELECTROLUX
Și lista mai poate continua…

Cu toate astea nu ma îmbrac cu haine de firmă și nu mă încalț cu „bocanci de milioane”.🙂

TU CE PRODUSE DE FIRMĂ AI?

Ai o listă? 🙂

Lasă un răspuns

