Cum rezolvăm un CUB RUBIK?

Recent am gasit o imagine funny de rezolvare a unei probleme: CUBUL RUBIK.
De fiecare explodam de bucurie cand rezolvam „porcaria”. Ce e stresant la ea e ca te baga in draci cand vezi ca in loc muți cum trebuie un patrat, strici două sau chiar mai multe. „Inteligent” cum eram in copilarie, deoarece eram un copil curios „sa vad ce-are in el”  mereu am ajuns intr-un final la rezolvarea definitiva de mai jos. Si pentru satisfactia mea, sa castig „razboiul cu ciudatenia” mai are rost sa spun că la unul din cele 4 RUBIK-uri pe care le-am avut, la unul am aplicat un tratament ingenios?!:
L-am corectat cu pastă corectare si l-am zugravit cum trebuie cu carioci.🙂

Un răspuns

  1. Bafta maine!🙂

Lasă un răspuns

