Salcâmii din fundul vecinului

E primăvară. Și ca-n orice alta zi însorita din acest anotimp, dacă nu ai adunat din toamna vreascurile uscate, să cureți frunzele și să dezrădăcinezi buruienile inutile, primăvara îți rămâne să faci acest lucru.

Acum câteva zile asta am făcut în spatele casei, când a apărut un vecin lângă gard să schimbăm câteva vorbe.  Eram sub un corcoduș, căruia mai toate fructele de anul trecut, anul acesta au devenit puiet des de pomișori de 10-15 cm. I-am smuls pe toți cu gândul de-ai arunca, neavand nevoie de ei, dar mi-am intrebat vecinul de la gard, retoric,  caci abunda si el de o asemenea cultura de corcodusi nedoriti, daca ii doreste…

– Nu, multumesc. Am o grămadă și eu.

Între timp am luat o sapă și-am încercat sa scot și niște pui de salcâmi, și-l întreb iarăși:

– Dar salcâmi nu vrei?

– Nu, nimic.  Am de să-mi bag și-n fund.

– Dar nu te zgârâie?!

Lasă un răspuns

