Cel mai bun reparator de calculatoare din Tecuci, domnul Radu Bălan

Nu de multe ori se întâmpla sa nu calci niciodata intr-un service de un anume fel pana nu ajungi sa detii un lucru bun de reparat acolo.

Așa se întâmplă că, atunci când ești noul proprietar al unei mașini și ai vreo defecțiune sau mai știu eu ce și trebuie să reparii ceva într-un astfel de loc, îți întrebi prietenii și treci de pe mâna unui amator pe altul, până descoperi de-a lungul timpului locul ideal unde să apelezi pentru astfel de servicii, ajungand într-un final să fii multumit de prestație… dacă nu cumva, foarte multumit.

Așa am ajuns eu ca proprietar, nu de un calculator ci de două, să fiu foarte multumit de un reparator din Tecuci.  Dupa ce-am cutreierat service, după service, după pile, după dezamăgiri și-am zis că PC-urile mele nu mai pot fi reparate în veci decât de cei care le-au făcut pentru că nimeni nu era destul de competent să le repare,  într-un final problema mi-a fost rezolvată de d-nul Radu Bălan după ce mi-a fost recomandat de Altex Tecuci, „partener” cu ei.

Omul acesta este fabulos, genial de bun în ceea ce face, și atenție nu face doar asta, și pot spune că sunt onorat să-l cunosc și că se poate uita în PC-urile mele când am probleme cu ele.

Este atât de priceput, că a descifrat „din prima” ce-au avut PC-urile mele, pe cand la alte service-uri mi s-a instalat Windows-ul de 7 ori si tot nu le-au reparat, domnul Bălan știind… „Sursa de curent e problema”.  Este un Doctor House al produselor IT de raza Tecuciului si-l recomand cu toata increderea desi acesta nu mai are nevoie de nici o reclamă.

Si totusi e ciudat ca eu nu am stiut de dumnealui de la inceput și ca a trebuit sa-mi mutilez un calculator prin alte locuri pana sa ajung la el.

Las mai jos profilul său public de facebook si websiteul, dacă doriți să-l contactați pentru o problemă, precizand ca manopera dumnealui e aproape ” o pomană” și ca e incredibil de modest pentru un om cu capacitatile sale, multumindu-i prin acest post încă odată pentru ajutorul pe care mi l-a acordat. Tot respectul!

2 Răspunsuri

  1. Interesant, si eu am avut nenumarate probleme cam de aceeasi natura cu calculatoarele din dotare. Am dfat pente o echipa de baieti tineri care in mai putin de cateva minute mi-au dignosticat si reparat PC-urile defecte. De aceea am gasit de cuviinta sa-i recomanda cu caldura pe cei de la Media-conect din Tecuci. Iata si website-ul lor: http://www.media-conect.com. Merita sa apelati la ei.

Lasă un răspuns

